Nieuw is dat deze Eurofighter wagentjes zal gebruiken zoals bij Anubis en niet de klassieke Eurofighter-wagens. Hier onder wat concept -arts die Belantis vrij heeft gegeven:

Bron: Belantis

maar misschien ligt dat wel aan dat er nu anubis karretjes op komen. die hebben misschien een andere draaicirkel dan de standaard eurofighter karren waardoor de lift 2 supps nodig heeft!

Teckelmen schreef:De eurofighter karretjes hebben de 2 wielen dichter bij elkaar zitten dan de anubis-karretjes waardoor de eurofighter (denk ik) beter die korte dropjes enzo aankan dan de anubis-karretjes. Daarom heeft dat ding 2 van die palen nodig, maarja ik vind hem ook juist niet zo hoog
Ik ben benieuwd naar wat Belantis ons in de toekomst nog zal brengen, want het heeft momenteel nog niet zó veel te bieden. Hopelijk komt daar verandering in na deze achtbaan 
Geoftj schreef:Ik weet echter niet waarom ze nu plots dit soort wagentjes nemen, want het is een verlies aan capaciteit. Wat eerst 8 personen per wagentje was wordt nu 6 personen. Op uurbasis kan dat al vrij veel worden. Maar persoonlijk ben ik wel blij dat het de wagentjes voor 6 personen zijn, want die zijn echt fijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast